neděle 19. dubna 2015

Krásné ráno...

neděle jako vymalovaná...
sluníčko svítí do oken....
a doufám, že celý den svítit bude...




v týdnu jsem dala druhou šanci velikonočnímu věnečku...
zbavila se skořápek...
a nalepila novou dekoraci...



v pátek...
jsem měla dost energie a pustila se do gruntování kuchyně...
staré pivoňky nějaký šikula lehce okusoval
a tak je nějak rozdrobil...
což jsem si všimla až při sundavání věcí z vrchních skříněk...
naštěstí poslední tři kousky vysely v sušící místnosti...
náhrada byla...



v sobotu ...
přišla na řadu ložnice...
máme jaro v posteli...
i na oknech...
můj muž to letos vzal do svých rukou a předpěstovává...
a já přesazuji :o)
doufám, že úroda bude...



zahrádka je taky v rozpuku...



mějte  krásnou neděli 



14 komentářů:

  1. Krásný věnec, jarní, přírodní. Měj se Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bylo mi líto jen tak korpus vyhodit :o)

      Vymazat
  2. Janka, vencek sa vydaril, je super :-) Ako susis pivonky? mne sa to vlani nepodarilo...v takych jarnych postielkach sa teda bude spinkat :-) Nadherne to u Vas kvitne :-) Krasnu nedelu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, já žádný velký fígl nemám, jednou jsem je zkusila dát do špajzu a vyšlo to a od té doby ustřihnu dost nakvetlé nebo i ty z vázy než začnou opadávat, pověsím a čekám :o)

      Vymazat
  3. Tak tam u Vás je ozaj JAR...krása, venček nádherný, kvietky zbožˇnujem....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý den se kochám tulipány, ráno zavité, odpo rozvité a večer zase......

      Vymazat
  4. Jejda, ty jsai pilná hospodyňka a zahradnice:-.) Nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím ,,pilná...byla vhodná konstalace, jsou dny kdy všechno padá :o)

      Vymazat
  5. Zahrádka je nádherná! Já mám jaro asi nejraději :-) A zrovna včera jsem si říkala, že chápu ženský, co si vezmou dovolenou, aby si pořádně a v klidu uklidily dům. Ten náš by potřeboval nějakou jednotku rychlého nasazení :-)
    Krásné ponděli! Klárka.

    OdpovědětVymazat
  6. Jarní úklid, jarní kytky, jarní práce - už asi fakt bude jaro :o)
    Měj hezký den Jani, Helena

    OdpovědětVymazat