pondělí 31. srpna 2020



Poslední prázdninový výlet....
byl parádní...
všichni zúčastnění vyšlapali nahoru po svých...
bonus byl kočárek...
paní na parkovišti hlásila...
s kočárkem to nepůjde....
jenže když je krosna zapůjčena...
vozidlo je třeba...

šlo to....
vytlačit, vytáhnout, poponést...
chlapi zírali...
jen do hradu jsme ho nebrali..
schody jsou totiž pro našeho Vojtu velké lákadlo:))


ráda půjdu znovu za jasného počasí... 
ty výhledy musí být kouzelné...
poznali jste kam..




























 mějte krásné dny ...
 kdo začíná zítra jako já....
tak pravou....
hodně štěstí a bez slziček...










 


 


 


17 komentářů:

  1. Krásný výlet, ale místo neznám. To schodiště je nádherné.
    Jani, přeji Ti povedený start nového školního roku. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, při té výpravě jsem nestihla vyfotit hrad celý. Ta naše vnoučata jsou jako blechy, hned tady a pak jinde...

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, já bych si tipla Bezděz, ale jistá si nejsem. Byla jsem tam naposledy tak před 15 lety....
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. No, páni! Kvalitu kočárku jste skutečně prověřili :o)
    Taky vidím Bezděz, snad se nepletu. Fotka schodiště je úžasná!
    Jani, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schodiště se nám líbilo všem. Bezděz byl výhra a spokojenost.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Start byl dobrý, děti zlaté, přeji si ať nám to vydrží a slziček je co nejméně.

      Vymazat
  6. Moc hezký výlet. Hrad také neznám.
    Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Kde jste byli netuším, ale máte můj obdiv, tohle zvládnout s kočárkem. Ale když se chce, všechno jde :)
    Přeji prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šlo to dobře , v pondělí má lýtka připomněla, že kopec to přece jenom byl.

      Vymazat
  8. Jani; na Bezděz jsem lezla v červnu. Pršelo a bylo kluzko. Myslela jsem; že dolů neslezu ve zdraví)
    Hezké vykročeni i tobě. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, některé kameny jsou pěkně kluzké i za sucha. Dnes bylo dobře. Těším se na další dny.

      Vymazat
  9. Na Bezdězu jsem byla, ale to je už hodně dávno. Letos jsem tam měla být, ale nemoc manžela mi sjednaný termín zhatila. Pro vaše vnoučata to byl určitě krásný zážitek.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Jani na Bezdězu jsem ještě nebyla - to je ostuda. Musím to napravit. Děkuji za nakouknutí - jinak jste borci - s kočárkem, bych to nedala.
    Měj krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Bezděz mám za rohem a ještě jsem tam nebyla. :-)
    Ale když se chce, všechno jde. Evidentně se toho držíte.

    Bylo to bez slziček, naopak Sofinka jako předškoláček po půl roce školku potřebovala jako prase drbání, už to s ní bylo doma šílené.
    Vyprávěla zážitky a byla toho plná.
    Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat