středa 15. dubna 2015

První...

salát...


byl výborný...
ano je z foliáku...


u nás první tulipán...


těším se na další rozkvétající poupata...



a kamzičník...


první pozdní sázení...
v březnu jsem našla v garáži zapomenuté cibulky tulipánů...
i jala jsem se zasadit je do květináčků...
neb chudáci růžky již vystrkovaly...
pak jsem někde četla...
že pokud chci aby tulipány kvetly...
 do záhonu nutno dát koncem léta...

ajjaj...řekla jsem si...


a hle...
pokvetou...
jupí...
budíž vítáno jaro a slunečné dny...





mějte se hezky
:o)
a za vaši návštěvu děkuji


8 komentářů:

  1. tak, to je zázrak jari:))Krása, jak nás to jaro všetkých berie:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jejdanánku .... tys pilná zahradnice .... mě teprv vykoukly ředkvičky:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to je rychlosalát...super...

    OdpovědětVymazat
  4. To je teda rychlost...vlastny salatik :-) Krasne to zacina kvitnut :-)

    OdpovědětVymazat
  5. tedy u Vás už je jaro v plném proudu :o)
    Tulipány radost--jj zázraky se dějí :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, salátek musel být skvělý, my musíme ještě počkat. A tulipány si poradily, viď.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. No to musela být dobrota :-)) Mě tu taky zatím jen vykukují ředkvičky.....Krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám strašně ráda tulipány :-)

    OdpovědětVymazat