neděle 26. dubna 2015

Víkend....

nejdřív bych všem ráda poděkovala za návštěvu a komentáře...
díky...
díky moc...

víkend byl krásný, odpočinkový, lázeňský...
vlastně pracovní :o)

LÁZNĚ MŠENÉ
máme kousek...

kolegyně objednala...
já a další kolegyně odvezla...
a všechny jsme si užívaly...
koupele, masáže, zábaly, pedikuru, kosmetiku...
dobré jídlo, pití a hlavně dobrou náladu...
sluníčko nám přálo a hřálo...
kachny a kačeři byli všude a žebrali...


ovšem nic netrvá věčně...
neděle den návratu...
doma čekal muž a tenhle tulipán, ale líbil se mi a moc...
přesto ho vyměním...
:o)







já odpočatá, namalovala hned tři trika potřebná na čarodějnice do školky
a misku zkušební na pyžámkovou noc do pokladu...
ale zapéká se v troubě, takže foto příště...


čeká nás týden pracovní, ale krátký...
i když počasí asi moc prima nebude...
přesto přeji samé hezké dny


8 komentářů:

  1. Jé, tady jsme byli loni o Velikonocích. Sice se jen podívat, žádné masáže jsme si neužívali, ale budovy se nám moc líbily. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to je ostuda. Bydlím kousek od lázní,ale ještě jsem tam nikdy nebyla. Na lázně slyším samou chválu. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky napsané a pěkné fotky. Vypadá to jako moc pěkné místo. Také ráda jezdím do lázní. Naposledy jsem byla v lázních Bělohrad. Tady to bylo: http://www.hotely.cz/lazne-belohrad/pobyty/lecebny-pobyt-senior/

    Bylo to moc příjemné a také jsem si užila spoustu procedur a masáží. Ve svých letech si už dovolím si dopřát. Vždyť co jiného dělat? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krasne ste si to uzili :-) Nadherne fotky...obcas treba trosku zrelaxovat a vypnut a Tebe sa to podarilo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, to musel být parádní víkend! A ty trika jsou super!
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani ty jsi se ale měla skvěle- a trička jsou úžasná.
    Měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat