středa 1. dubna 2015

Apríl...a dnešní radost...

 tak nevím...
vlastně vím...
tohle počasí doopravdy není můj šálek kávy...

proto mám radost z donesené vlastnoručně vyrobené slípky...
malé radosti dělají velké divy...







ráno sníh a vítr stále ...
odpoledne mě fascinují mraky...
ale jen se jeden otočí přižene se černý mrak a prší...
kolik ještě dnů bude k nám počasí takhle nepříjemné ?



jedna radost...
už je holka doma...
vypálená...
a mě se moc líbí...
dětem se povedla úplně stejně, jen vyfotit jsem nestihla...
rozdaly jsme jim je domů...
a že měly radost...








mějte se hezky


11 komentářů:

  1. Keramická slípka je super. Moc se mi líbí. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je nádherná, Jani! Jsi moc šikovná - Ty i děti :-)
    To momentální počasí je jedním slovem šílené, už mě to fakt vůbec nebaví ... chci řád a stálost, ne tyhle změny z minuty na minutu! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To počasí je šílené, u nás je dnes snad 10 cm sněhu, některé silnice jsou uzavřené, na autě už letní gumy, zima, vlhko a opravdu nevlídno. Ale pohled na tvou slepičku to značně vylepšuje, je super! Hezký den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Slepička je úžasná Jani, moc se mi líbí :)
    S tím počasím je to pech...člověk už je psychicky a fyzicky po těch pár krásných dnech připravenej na jaro...a teď tohle :/
    Hezké velikonoce přeji, Renata

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, slepička je na rozdíl od počasí úžasná :-)) Včera jsem teda koukala, jak vám to v Praze všechno kvete, ale fučelo tam stejně jako u nás :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, slepička je parádní, moc se vám povedla, děti musely jásat!
    A počasí, dneska jsem jeli z Německa ... bez komentáře, jsem ráda, že jsem doma...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Janka, sliepocka je perfektna :-) verim, ze sa deti tesili :-) maj sa krasne...

    OdpovědětVymazat