středa 28. října 2020


vyleze sluníčko a ven...
na zahradu tvořit i zazimovávat...
kde co ještě kvete...
i lobelky...

za humna na západy slunce a čarování mraků...
i malá chvilka je velká radost...

příprava na zimu...
šišky...
popálené prsty :))
pak domů do tepla...


























mějte klidné dny...

 





24 komentářů:

  1. Jani, máš krásně nazdobeno do podzimních barev. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké barevné podzimní fotky.
    Jani, krásné další dny

    OdpovědětVymazat
  3. Jani krásné to máš..šišky - super! A ty popálené prsty..to znám:o))! Měj se moc krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si myslím, že znáš Inko, však vím kolik toho vyrobíš. A s láskou. Měj klidné dny.

      Vymazat
  4. Krásné to máš; ale ten šiškový závěs je nej ))))

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, krásná podzimní zátiší a pro mne inspirace šiškový závěs.
    Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně podzimně vyladěné fotky!
    Jani, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Správně zachycené podzimní konání :-) Šiškovým závěsem se nechám inspirovat !
    Klidné dny ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podzim sice moc ráda nemám, ale jeho barvy ano. Inspirace se vždycky hodí, znám to :)
      Klidné dny i tobě.

      Vymazat
  8. Krásné podzimní fotky plné barev.
    Měj pěkné a zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžo, tobě přeji také klidné a zdravé dny.

      Vymazat
  9. Jani, krásné fotky podzimní výzdoby a současně i podzimní nálady.👍🍁👍

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, krásná výzdoba. Já ještě nemám ani podzimní truhlíky. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem zjistila, že jsem zapomněla na muškáty venku;)
      Měj prima dny.

      Vymazat
  11. Jani moc pěkné - ta poslední fotka s kdoulovým hnízdečkem :-)) Přeji pohodové dny a pevné zdraví !! Iv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase okupovala tvé kdoulové mlsání a nikdy jsem nezkoušela košile rozkrojit. Zdají se mi hrooozně tvrdé. Hezké dny i k vám.

      Vymazat