pátek 20. června 2014

Půda..............

Natíráme střechu...........
ne, můj muž natírá střechu.........
je to týden, vylezla jsem za ním ............
a koukám ....
rozhled krásný..............
a pak při cestě zpátky.............
mé oko zavadí o složenou postýlku našich holek.....
stoleček s židličkou, co vyráběl můj děda mě z modřínového dřeva......
medvěd, letitý, mojí mamky............
a lyže............

















 a teď zase dolů...................



přeji dobrou noc a vydařený víkend

                                                                 Jana

4 komentáře:

  1. Hrniec na zavaranie je nadherny a aj zaprasena bednicka...poklady

    OdpovědětVymazat
  2. Jani Harampádí na naší vlastní půdě je mou noční můrou. Už dva roky se chystám vše přebrat a rozpřídit. Ale stále to odsouvám na INDY. :-D Ale v současné době vyklízíme domeček po babičce a chystáme ho k prodeji. A těch pokladů, co jsem tak už objevila. Někteří si sice klepou na hlavu co v tom harampádí vidím, ale já v tom prostě něco vidím. :-D Na kupě vyhozené damaškové povlečení, které si babička ručně vyšívala do výbavy. Je pravda, že je celé rezavé, ale s tím se prostě poperu a zachráním ho. I když tomu nikdo nevěří. :-D Měj se krásně a užij si víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Máte krásný výhled. My máme třípatrák, ale i když vylezu na střechu, jen kopce:-)))

    OdpovědětVymazat