úterý 3. června 2014

Cesta od lékaře....................


kolem obchodu kde si můžu dělat malé radosti.................
za odměnu.................
ovšem výsledky budou až ve čtvrtek................
uvidíme co čtvrteční den přinese..................

doma čekala meduňka.................
sirup mě mile překvapil.............
určitě budu dělat další várku...............
a zkusím i mátový..............

a ještě udělám překvapení naší starší, má rada kyselo, jako od Ančete............
zítra uvařím a ve čtvrtek předám.......... 
doufám,že překvapím.........




 




 patentové lahve nemám, ale je jisté,  že návštěva v Ikea bude nutná







srdíčko bylo doma,znáte to, ve spodním šuplíku...


                                          Těšme se na rozkvetlé léto a užívejme jaro....................

                                                                       Jana

1 komentář:

  1. Jani, nádhera :-)) Venkov a styl mám taky moc ráda a patentovou láhev z Ikey mám jen jednu, taky bych ještě potřebovala :-)), ale já to mám daleko....Měj se krásně

    OdpovědětVymazat