pondělí 2. června 2014

Taškování......................

Děkuji   "jane33"  

 za nápad " Taškování ".

 

Musím říct, že mě mile překvapilo jakou radost mi činilo potěšit jen tak někoho, koho neznám, prostě čistě a od srdce.....

Zatím nevím zda jsem způsobila potěšení na straně druhé, neboť já teprve dneska došla na poštu svou trošku do mlýna odeslat.

Ale večer doma čekalo překvapení na mě. Doopravdy srdíčko plesalo,
 jakou práci si Zdenka dala s háčkovanou taškou, je krásná, je do modra, já dnes byla taky do modra 
a tašku, kterou jsem šila já, je .........


ZDENI, děkuji, děkuji........

nejen za tašku, za tvůj čas a chuť udělat někomu radost. 

           A srdíčka, ty mi nejdou a teď už je  mám doma i já.........
Pojďte se podívat.........










Už je mi jasné, že léto trávím se svou síťovkou.

Jana


3 komentáře: