neděle 1. března 2015

Podmračená neděle....

u nás prší...

jinak dřevo kam se podíváš :o)
pořezané, rozdělené a prý nevím čím budeš topit...
pravil můj muž, v každém polenu něco vidí, no skoro v každém...


musela jsem zkusit posešívat kosočtverce...
a deka by se mi moc líbila...
uvidím jak budu pilná...
cikcaky  na polštář hotové...
jen dodělat a  povléknout :o)






převlékla jsem všechny polštáře, všude...
tady je pokojík pro holky...








muž dokončil dekorativní číše...
 klik





a něco na zub...
jahody z mrazáku...





 děkuji za návštěvu...
a mějte hezký večer...



24 komentářů:

  1. Jani, cikcak polštář je moc pěkný. A máš hezký obchůdek na FLERu. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, já moc děkuji za balíček, už jsem napsala jeden článek a ještě chystám jeden domečkový..moc děkuji také za dáreček..dřevo miluji..Jinak ty číše jsou nádherné..manžel je moc šikovný...a tvé polštáře jsou krásné..prostě šikulka. Měj nádherné dny a moc dííííííííííííííííííííííky!:o)) Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, díky za tvůj článek :o)
      A jsem ráda, že se domečky líbí.

      Vymazat
  3. Polštáře jsou nádherné.Je u vás doma moc hezky.Krásné dny přeje Vera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji, doma jsem ráda, ale už se moc těším na jaro a možnost být venku :o))

      Vymazat
  4. Teda, Jani, cik cak super! Ale ty kosočtverce, to je opravdu pecka. Ten optický efekt je úžasný. Hezké pondělí, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko,z atím mě kosočtverce baví, snad vydržím :o))

      Vymazat
  5. Ty dva vzory jdou k sobě senzačně. Takže i když to nakonec nevyjde s tou dekou, bude s kosočtverců další parádní polštář :) Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Super...Jako vždy..Pěkný den..Ila

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, vankusiky su krasne a velmi sa mi paci aj ta tapeta :-) Na tu deku sa tesim... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, já vůbec netušila, že máte obchůdek na Fleru :-)) Ale jak jinak, když jste oba tak šikovní :-)) A deka by byla z kosočtverců opravdu nádherná :-)), na cik cak polštářek se chystám pro kamarádku :-)) měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, přeji si deku dodělat, říkám si, že na dovču bych ta klubka klidně přibalila, no jo léto....

      Vymazat
  9. Jani, moc chválím háčkování! Elegantní kombinace barev, opravdu pěkné!
    Manželovi číše jsou překrásné, a koláč vypadá taky hodně dobře.
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, koláč lépe vypadal než chutnal, méně prdopeče a koláč nebyl moc nadýchaný, ale už není :- D

      Vymazat
  10. Jani manžel je opravdu moc šikovný :o)
    To tvé háčkování v této barevné kombinaci se mě moc líbí :o)
    Pokojík je příjemně zařízen a mám šílenou chut na ten tvůj koláč :o)
    Měj se krásně...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, jak jsem psala výš, koláče bývají i lepší.

      Vymazat
  11. Manžel je hodně šikovný. Nejen že v polinku něco vidí, ale taky to z toho dostane. Pěkný večer. Pavel

    OdpovědětVymazat
  12. Manžel je hodně šikovný. Nejen že v polinku něco vidí, ale taky to z toho dostane. Pěkný večer. Pavel

    OdpovědětVymazat
  13. Manžel je hodně šikovný. Nejen že v polinku něco vidí, ale taky to z toho dostane. Pěkný večer. Pavel

    OdpovědětVymazat