pondělí 30. března 2015

Vítr, slunce...


déšť, krupky i sníh...
to vše dnes cestou domů...












od pátku jsem nebyla doma...
a zahrádka mě dnes potěšila než začalo pršet,poletoval sníh i kroupy...

















a velikonočně to zatím u nás doma moc nevypadá...
musím se polepšit...

ale víkend byl parádní, odpočinutá, spokojená jsem se vracela v neděli domů...
jen to pondělní vstávání...
hodina chybí...
 mám to tak pokaždé, ale za týden bude vše srovnané...



mějte se hezky 


10 komentářů:

  1. Jani, jsi odpočatá a všechno doženeš!
    Dneska se na nebi vystřídalo opravdu všechno...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zatím jsem dohnala jen prádlo do pračky a složené pak do skříní :o)

      Vymazat
  2. U nás bylo podobně - snad i bouřilo !!! čekáme velikonoce opět na sněhu :-)) Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc krásné fotky..přeji krásné dny.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, těším se na ty krásné dny :o) i tobě přeji dny hezké..

      Vymazat
  4. U nás dneska taky kroupy, ba i bouřka přišla:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bez bouřky, ale padá ráno i navečer :o)

      Vymazat