neděle 18. září 2022

 


Zaťukal, vešel a zůstane…

jen kdyby ještě pár dní svítilo ☀️

podzime…

vítej …





















mějte hezké podzimní dny…










10 komentářů:

  1. Krásné, řekla bych až idylické fotky. My máme zahradu poněkud mokrou, snad se dočkáme i vlídného, zlatého podzimu.
    Jani, přeji pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, báječné, vše říkající snímky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš Jani krásné fotky,....ale já ho ještě nechci. Vůbec ho nemusím)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásné fotky ohlašující podzim. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotečky - podzimní báseň.
    Hezké dny, Jani !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. To co se k nám teď vetřelo a otravuje už týden neustálým deštěm a zimou je hnus fialovej! takže děkuju, nechci. Bohužel je mi to houby platné, on si stejně bude dělat co chce....i ta zahrada nedělá radost, všechno je mokré, uhnívá, plesniví ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já podzim nemusím, ostružiny nedozrály, rajčata praskají… kafčo na sluníčku je můj sen.

      Vymazat
  7. Ahoj Jani, potěšila jsem se u Tebe podzimními fotografiemi. Já mám podzim moc ráda, jen by nemuselo každý den pršet. Ale i ta vláha je potřeba... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi Tvé záběry moc :) Přeji hezký podzim, já ho mám ráda - když toho deště a větru není moc.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat