středa 28. září 2022



Den kdy nepršelo… 
svítilo ☀️ konečně…
podzim není můj čas…
barevné listí hezké je …
ale teplo tak akorát…
to je jiná káva…
slunečnou středu jsem musela využít …
cesta do práce je pak mnohem příjemnější…






















Přeji hezký sváteční den…








11 komentářů:

  1. Jani, máš krásnou cestu do práce, tudy bych chodila také ráda. Parádní fotky.
    Přeji hezký sváteční den. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, ač jsem tam byla jen jednou, je to okolo Cibulky? Tak to musím poslat své kamarádce, která tam byla zjara se mnou. Pěkně nafoceno.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, ano Cibulka. Chodím nahoru od stanice tram Kotlářka nebo Poštovka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jana mi říkala, že by se tam chtěla znova podívat, tak se třeba potkáme.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Janičko, krásná podzimní procházka.

    OdpovědětVymazat
  5. Jano, podívala jsem se na začátek tvého blogování a shodou okolností jsem na tom podobně, já také 04/2014 začala s touto ,,zábavou,,.A v jednom ze tvých prvních příspěvků jsem našla nějakou tvoji ruční práci z bílých čtverečků, ze kterých jsem já háčkovala dvě deky přes dvě postele, jaká náhodička! Budu si v zimě muset najít čas a pořádně se u tebe na blogu porozhlédnout! Ať se ti daří. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím, Jani, za takového počasí je podzim prostě nádherný!
    Přeji nám všem hodně takových dnů. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky ! Jen těch pěkných podzimních dní moc zatím nebylo.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani, to chodíš hezkou cestou do práce! Podzim mám moc ráda. Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, krásné fotky a hezká cesta do práce. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat