úterý 19. února 2019

V neděli...


na břízu, na břečťan...
svázáno, hotovo...
pověšeno...


 v truhlíku mezi jehličnany raší narcisky...
přežily od loňska v květináči koupené...
doma odkvetlé...
a zasadit je někdo zapomněl...







zapomenutý vánoční...



mějte hezké a pohodové dny...




10 komentářů:

  1. Jani, krásné srdíčko. Já jsem v neděli umotala věnec z psího vína, ještě ho chci jarně nazdobit, ale to asi chvilku potrvá. Sněženky už vykukují, ale ještě nekvetou.
    Koukám, jakou mají narcisky sílu k životu, ale proč ne, pokud měly dost vláhy...
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, prostě jsem musela s prvními paprsky něco vytvořit, narcisky se zabrzdily s ochlazením, ale vůbec mi to nevadí.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Jani, nádherné srdíčko. Já na věnce nemám vůbec fantazii. Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, každý máme dar k něčemu jinému, já zase neumím kouzla se štětcem a barvičkami.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Jani, srdíčko je moc milé! taky jsem obešla zahradu, dvorek, ty cibuloviny mě vždycky potěší, většinou zapomenu, kam se je píchla :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, včera jsem koukala a bojujou na zahrádce i tulipány, jejich špičky mě potěšily.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Janičko, krásné záběry z probouzející se zahrady. Srdíčko je parádní!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, sluníčko je prostě kouzelník, nejen na zahrádce, ale i s námi lidmi to umí.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  5. Jani nádherné předjaří je také u Vás.
    Úžasné srdíčko se ti moc povedlo. Krásný začínající víkend ti přeji. Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, je po víkendu, sluníčka na chvilku vykouklo a bylo to moc příjemné.
      Měj se moc hezky.

      Vymazat