neděle 15. února 2015

V sobotu....

jsem nemusela vařit...taková byla dohoda...

protože od pátku mám ušitou jednu tašku (Rosa byla inspirace) a plán byl dvě, 
využila jsem nevařící den na den šicí...
předtím jsem stihla rozstříhat vyřazená trika k tomuto účelu...
když jeden doma leží kouká a brouzdá, pak zkouší...a já na krku stále nějaký šál, šátek či tunel nosím...povedlo se , bylo hotovo v cukuletu, jen odstřihnout, rozstříhat, vytahat, stáhnout a udělat tunel na začistění nerozstřižené části...



taška šla líp než ta páteční, už jsem věděla co a jak, hotovo, mám radost...



Můj muž a já jsme se rozhodli, že na pozdní oběd si zajdem, napoprvé jsme nebyli úspěšní, bylo plno. Další volba padla na "Číňany" , jelikož o prázdninách na nějakém výletě jsme si u nich pochutnali. Nu cesta vedla procházkou od nás z východu na západ, prošli jsme se hezky a docela kus, těšili jsme. Zkrátím to, sedíme, objednané pití, jídlo, čekáme, čekáme...
po půl hodině přijde již třetí servírka nese jídlo, ptáme se kde je polévka? vy jste jí nedostali?
 flákla talíře na stůl a povídá ani příbor nemáte, odešla, přinesla příbory...
už jsme byli na pochybách, moje smažené nudle s kuřecím masem a mužovo  to samé jen s rýží vypadalo úplně jinak, jak pravil...rizoto máš lepší...a já našla v jídle skelet, ne malý kousek.
Přivolaná servírka odpověděla, že to tam patří, pozvala jsem jí blíž...
aha...donesu vám jiné jídlo, povídá...
Opravdu chuť nás přešla, chceme platit, řekla cenu 257,- ptáme se polévku jste nám započítali?
 ano , já zase proč, žádnou jste nám nepřinesli...aha, tak 256,- 
to už jsem nevěřila vlastní očím, muž se držel.
Přepočítala znovu, tentokrát již správně, vysázeli jsme peníze na stůl přesně, prvně v životě jsme nenechali spropitné :o(
 Ale náladu nám to kupodivu nijak nezkazilo, obešli jsme Chvalskou tvrz a prvním autobusem jsme chtěli jet domů


pak vysvitlo sluníčko...

.První autobus nejel k nám , ale do Klánovic a tak jsme nasedli,
 procházku si o něco prodloužili, vylezlo totiž sluníčko a domu jsme šli přes klánovický les, pole.....








                                      pro radost jsem nám upekla Nanukové řezy.... mňam...






mějte hezkou neděli....



18 komentářů:

  1. Super tašky..Já jsem maniak na kabele ,tašky ...Moc hezké...ILA

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem chtěla napsat, že mám ráda , když nemusím vařit........ale když jsem dočetla až do konce , tak nékdy uvařit si doma je asi nejlepší :-))))
    Rozstříhat stará trička a vyrobit z nich takový skvost si žádá palec nahoru!!!! Skvélé.Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jani mám podobný zážitek s Čínany.... a také neochota a zmatek s chaosem...jídlo jsem jim vrátila a odešla -- zaplatit jsem musela také i když jsem se ho pomalu ani netkla...ale tam už mě nikdo nikdy neuvidí....
    Také mám doma pár vyřazených triček a tohle je super nápad :o)
    Tašky jsou skvělé :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí jsem zvědavá kdy se odhodláme zase někam jít, ale myslím, že až na dovče...

      Vymazat
  4. Jani my máme podobných zážitků více , ale jen s ,,Čechy ". Asi o to hůř . Mě to teda vždycky úplně rozhodí . Ale vy jste skvělí , že se nenecháte vyvézt z míry. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těšilo mě, že jsme se nevytočili a den byl i tak moc fajn .

      Vymazat
  5. Taky jsem ráda když nemusim vařit alespoň se můžu věnovat šití Hezka taška Měj se moc krásně♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes už vím, že bude lepší když budu chtít šít může vařit muž...

      Vymazat
  6. Taška je supr:-.) Do restaurací nechodim, ale asi bych se neudržela.-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Janka, tie tasky su super a salik tiez ;-) Mas niekde receptik na nanukove rezy? Vyzeraju velmi chutne :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, tašky vypadají nádherně :-)) V dnešní době je to jejich smůla, že špatně počítají a mají mizernou obsluhu :-), vy už alespoň víte, kam nechodit :-)) A nanukové řezy - mňam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, víme, že tam určitě nee, řezy byly fakt dobré, pochutnaly si i holky v práci :o)

      Vymazat
  9. Šití a nanukové řezy super, příhoda úděsná!!! Snad ten oběd procházka vyvážila.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat