sobota 28. února 2015

Týden...


utekl jako voda....
sluníčko pracovní dny zpříjemnilo...
šlo se mi hezky do práce i z práce...
koupila jsem dětem razítka a trochu si hrála...
vznikly papírová vajíčka, z rubu podlepeno světle žlutou čtvrtkou...
možná místo bílého provázku dám zelený...
uvidím, času dost...
zatím půjdou do šuplíku...

jinak sobota plná domácích prací, jak to většinou bývá...
na zahrádce na mě pokukoval tulipán špatně zasazený...
pomohla jsem mu a zkusím domácí rychlení...
nemám vyzkoušeno...
uvidím...









Mějte se hezky...


6 komentářů:

  1. Jani, vajíčka jsou parádní, mám ráda jednoduché dekorace.
    A ten tulipán,i kdyby nevykvetl, teď dělá velkou parádu!
    Hezkou sobotu přeji,Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne, jednoduché, jemnučké jako to opatrné jaro, čo sa blíži, krásny víkend Jani..

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, příprava na velikonoce .-))

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný velikonoční nápad. V jednoduchosti krása a taková tvoje vajíčka jsou - jednoduchá a při tom tak krásná. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem nezkoušela rychlit venkovní tulipán, ale třeba se to povede :-)) A vajčka jsou krásná :-))

    OdpovědětVymazat