úterý 10. února 2015

Jedno malé kolečko

kolem baráku...
musela jsem se jít vyvětrat, doma už mě všechno bolelo...

u nás 
 kvete...nevěřila jsem vlastním očím...
sněženky ano...
ale kdoule...






trocha z mého sedavého zaměstnání :o)
zkusila jsem uháčkovat stromečky....
šlo to a co s nimi...
vyhrabat kus látky, staré damaškové cíchy...
našít a došít polštářek...




háčkovaná taštička...
zatím nevím co do ní dát...
přinejhorším párání mi taky jde...



poslední počin...
u Inky na blogu jsem četla "UPLEŤ ČTVEREC"
našla jsem zbytky klubíček, naštěstí není povinnost plést, můžeš i háčkovat...
a práce na pár dnů byla na světě...
víc zbytků nemám, jinak bych háčkovala dál...



mějte hezký zbytek dne


13 komentářů:

  1. No Jani, krásne sa tá príroda prebúdza, ale ty si tiež neleníš:))

    OdpovědětVymazat
  2. Téda u vás kvete kdoulovec čtverce také hačkuji ještě že mohou být tak velké .Mrkni na leták mám ho na blogu Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás po sněhu ani památky, jen vítr ten je stále a tak jarní kvítka vystrkují lístky :o)

      Vymazat
  3. Janka, ja sa uz velmi tesim na jar a vidim, ze u Vas uz zacina ;-) Vankusik sa mi velmi paci...super napad. Stvorce si urobila krasne a taska je tiez perfektna :-)

    OdpovědětVymazat
  4. snezienky, uz ? :)) u nas je zatial kopec snehu, ale uz sa tesim na snezienky, lebo to znamena, ze prichadza jar :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněženky jsou krásné a bez sněhu u nás po něm ani památky :o)

      Vymazat
  5. Jani, chudák příroda je už tak zblblá, nějak mi k tomu stavu docházejí slova, ale ty nezahálíš, taštička se mi moc líbí a určitě by byla škoda ji párat, nějaké využití se najde třeba časem, výhledově, polštářek se stromečky - parádní, ať je lépe, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je lépe, díky v pondělí už jdu do práce ..hurá

      Vymazat
  6. Jani, já ostuda jsem tu pěkně dlouho nebyla.....Tak u nás je ta příroda ještě taková zimní a vy máte květů :-), taštička se ti moc povedla, škoda ji párat :-) Prosím tě, já tu mám těch pár čtverců a stále nevím, kam je poslat a to už háčkuje i kamarádka :-))

    OdpovědětVymazat