čtvrtek 12. února 2015

Nejdřív sněženky na zahradě...




pak příprava na velikonoce....
když je jeden doma, čas je a klidový režim tuto práci dovoluje...
mám věnec v předstihu...


konečně něco na klubíčka...


polštář ušitý a přibyl i šedivý ze svetru...
jen můj muž brblá, že se nevejde na gauč...



 mám po kontrole, v pondělí jdu do práce  :o)
 svícen v NANU NANA bylo škoda nechat...
už pálím a píšu...



mějte hezký večer, prima pátek
 a víkend  podle vašich představ


11 komentářů:

  1. Jani krásně se připravuješ :o)
    A polštáře na sedačce vypadají hezky--všichni chlapi jsou z brbláním stejní :o)))
    a svícínek by bylo opravdu škoda tam nechat...

    měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, když je jeden doma musí se alespoň něco dělat, mám v plánu další šití, ale uvidím jak se přinutím :o)

      Vymazat
  2. Jani, veľká krása, krása, ja tiež dorábam vankúše, tak snad cez víkend:))prajem krásny víkend, papa, Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji, kromě šití mám v plánu i háček :o) vlnu už mám...

      Vymazat
  3. Přeji brzké uzdravení:-).... Úžasné přípravy na Velikonoce,věnec vypadá moc hezky. Můj manžel nadává na polštáře často - myslim , že je nenávidí :-))))) máme je totiž úplně všude :-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky v PO už jdu do práce. Jsem ráda, že nenadává jen ten můj :o)

      Vymazat
  4. Ten můj by si s tvým mužem tedy notovat :o) Ale já moc chválím jak věnec, tak všechno šití!
    Přeji hezký den Jani, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ti muži, no včera večer jsem dva dala na stranu a ráno opět vrátila :o)

      Vymazat
  5. Jani, alespoň jsi čas nemoci pěkně využila, věnec i taška jsou parádní, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, sněženky, k nám jaro ještě nepřišlo:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, ty jsi to doma pěkně využila, takových krásných věcí jsi vytvořila :-)) A jsem ráda, že už jsi zdravá :-))

    OdpovědětVymazat