čtvrtek 5. února 2015

....už je má.....

přiletěla....


 néé oknem...
paní pošťáková se u nás zastavila ...
výhoda mé nemoci, že doma jsem byla...
radost velká mě zachvátila...
balíček krásně studil a já se těšila...
dlouho než jsem rozbalila...
a...
voní....
víc než v knihkupectví...
obracím stránky...
nečtu...
užívám si...
vnímám všemi smysli...
Věrko, těším se...



mějte hezký den...



9 komentářů:

  1. Jani, přeji krásné počteníčko. Já ji přečetla hned v úterý.

    OdpovědětVymazat
  2. :-) To je hezký sledovat jak se knížka šíří :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Janka prajem prijemne citanie a rychle uzdravenie :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Čte se hezky a zdraví se navrací :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Jani krásné chvilky s knihou :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Jani to je super, že Ti knížka zpestřila čas nuceně trávený doma. :-) Já už se na ní taky těším. Měj se krásně a přeji příjemný víkend.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Janičko, sluníčko...ty jsi mě až dojala k slzám. Děkuji za příval milých slov...Jinak křižuje celý svět. Letí přes Atlantik do Ameriky...do Švýcarska, na Slovensko se jich vydalo hned několik, do Itálie ke skvělé kuchařce Sonie ... a na severní polární kruh. A Bůh ví, kam si ještě vzpomene letět...staví mě na nohy...jako právě Tebe...to mě tuze těší...Věrka

    OdpovědětVymazat