neděle 17. února 2019

Slunečná sobota...


lákala na výlet... 
cesta sice překvapila...
od Roudnice až za Ústí hrozná mlha...
ale fakt bílo, bílo...





i já doma dneska našla poslední vánoční výzdobu :)


věřte, nevěřte...
v parku jsem nevěřila vlastním očím...



jinak myslím, že by jaro mohlo ještě chvilku počkat...
proti příjemným slunečným paprskům nic nemám...
ale teplota, tak rychle stoupat nemusí...

mějte krásné slunečné dny...


7 komentářů:

  1. Janičko i na zahrádce mne kvetou talovíny. Jaro by mělo skutečně trochu počkat - je ještě brzy!
    Přeji ti pohodový týden. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Byly dny jako korálky, že! Snad nepřijde zima v dubnu...
    Jani, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. V sobotu jsme šli s vnoučaty na procházku, na únor bylo až moc velké teplo. Příroda je nedočkavá, jen aby nepřišly velké mrazy. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Zpívají nám ptáci za oknem, první keře už mají nové lístky a raší růže. O cibulovinách ani nepíšu, ty už jedou, stejně jako denivky.
    Ale já se toho trochu bojím, na jaro ještě nevěřím. A nejhorší je zima v dubnu, ta fakt vadí. Jsem zvědavá jak tohle dopadne.
    Moc hezké fotky. Takové jarní :)

    OdpovědětVymazat