čtvrtek 7. února 2019

Krásný nález z půdy ...


malá ...
 na prkýnkách jezdila ...
dneska ...
ven je vyndala ...

nevyjela ...
jen se kochala ...
a pár dnů budu ...

prohlédněte si prosím bezpečnostní vázání ...
,,vystajlované" hůlky ...
v zásobě mám i dospělácké ...
budou květinám důstojnou oporou ...
ty velké mají příběh ...
můj taťka, po správné lyžovačce zašel s kamarády na občerstvení ...
jak se to dělávalo ...
sundáš lyže, zapíchneš do sněhu, hůlky k nim ...
návrat byl trošku opožděný, na Rezku se pánům líbilo ...
jeho nové hůlky byly kouzlem proměněny ...
 v bambusky ...
tenkrát nikdo tuto směnu neocenil ...

já dneska jo ...
takže suma sumárum ...
venku bílo a já myslím na zeleno ...










mějte prima pátek a vydařený víkend ...



15 komentářů:

  1. Jani, to je parádní nález s kouzelným příběhem!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, měla jsem z nich obrovskou radost.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  2. No paráda. Patičkové vázání jsem měla taky :-) a jak jsem si lyžování užívala.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, včera je obdivoval zeťák :o)
      Hezkou neděli měj.

      Vymazat
  3. Jani, to jsou poklady. Navíc s milým příběhem a vzpomínkami....
    Měj prima dny. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, s mužem jsme zasmáli, zavzpomínali.
      Péťo, měj se hezky.

      Vymazat
  4. Jani, miluju takové poklady s přidanou hodnotou. Měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, několikrát za den, při pohledu z kuchyňského okna se pousměju.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  5. Jani, nad takové poklady není :-)) Krásné dny a taky už chci zeleno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, pravda, vykouzlí úsměv, pokaždé.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Nádherná vzpomínka.
    Krásný víkend Jani. Z♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, úžasný poklad ... a s příběhem. To nemá chybu. Ve sněhu jim to sluší. :o)
    Hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, zatím sníh je, uvidím jak dlouho.
      Měj se hezky.

      Vymazat