neděle 29. září 2019

Od léta...


pletu...
tenhle šátek se mnou ani domu z dovolené neodjel...
byl darován...
byla radost...
na obou stranách...
tunel byl pro kolegyňku...
čepice rozdávám...
sobě už pletu do modra ke kabátu...

poslední fotka je radost...
ovšem jediné co jsem zatím ušila...
bylo jen tak zkušební...
takže nic...
kde mám ten čas vzít...














mějte krásný večer...




9 komentářů:

  1. Jani, je vidět, že si nezahálela ani chviličku! Samé krásné kousky!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi Jani šikulka, tolik krásných věcí.
    Já teď taky nic nestíhám.
    To z té poslední fotky by se mi ale taky hodilo:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Samé pěkný kousky :-). Líbí se mi barevnost - jak u šátku, tak u tunelu...

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásné výrobky a v krásných barvách. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké věcičky a poslední fotka...hmm, taky bych to brala :-)
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, moc se mi líbí barvičky na šátku i tunelu. Krásně tvoříš, jsi moc šikovná.:-)
    Přeji hezké dny. Růža

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásně tvoříš. Na podzim budeš skvěle připravená. .o)
    Měj fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani.. páni ty jsi se činila.
    A úžasné motání vytvořila.
    Krásné podzimní dny ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
  9. Ten tunel je parádní, jako pavučinka a hlavně dokonalé barvy, když nyní fouká, je fajn se ním nechat hýčkat.
    Máš to tu příjemně podzimní, moc fajn.

    OdpovědětVymazat