neděle 3. února 2019

Tichá ...


zimní krajina ...
zalehla jí peřina ...
máme budku na dvorku ...
hostíme v ní sýkorku ...

takovou zimu mám ráda ...
všude bílo, ticho ...
čisto ...
konečně mám sněhuláka ...
teď je to zima ...
zítra asi bude po všem ...
ale dneska radost, hrablo do ruky a ven ...
sníh je těžký, větve se ohýbají ...
padá a já se raduju ...
uvidím, jak se budu radovat zítra na silnici ...
dneska jsme vyjeli, a posypáno teda nebylo ...
někdo v kopečku klouzal a místo vpřed, musel odcouvat ...
my dojeli dobře tam i zpět ...
















prvně máme zapadanou pergolu ...
nebyla jsem připravena ...
abych pravdu řekla, nenapadlo mě to ....
budu sušit ...












doma mám v kuchyni cibuloviny ...
a z okna koukáme na sněhuláka ...









mějte hezkou zasněženou neděli ...
a zítra šťastnou cestu ....







6 komentářů:

  1. Sněhovou nadílku máte tedy pořádnou, Jani. Sníh se vetřel i do pergoly.
    Básnička je super:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  2. No páni Jani.. pěkně u Vás napadlo. Já si na svého sněhuláka stále čekám 😉.
    Krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to vám krásně nasněžilo :-)) Mě posílaly kamarádky od Prahy fotky, tak jsem jim psala, že my co máme sníh stále ještě :-))Ale přítel ku Praze dojel v pohodě, měl velké a cizí auto, tak trošku obavy byly...Jinak u nás na vsi je sníh i na cestě a zatím dobrý, klouzala jsem se nejvíc 3.1. Jak já už se těším na jaro :-) Krásné dny Jani

    OdpovědětVymazat
  4. Zdeni, dneska ledovka po ránu, ale už to taje. Naštěstí zahrada stále bílá.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat