pátek 25. listopadu 2022


  Venku připraveno …













mějte hezké dny …







13 komentářů:

  1. Jani, máš vše hezky připraveno. Já taky včera venku zdobila, dávala pryč dýně . Přeju pěkný víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vkusné, elegantní, stromeček naprosto kouzelný! Já jdu ven dnes odpoledne...
    Jani, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Připraveno krásně. Advent může přijít. Moc hezký věnec.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, máš krásně nazdobeno. Věnec je přímo famózní. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, máš krásně nazdobeno a věnec je přímo famózní. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, už vím ……žluté tričko, modrý svetr, viď? Poznávám tvé krásné výtvory. Přeji poklidný adventní začátek. Eva. http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já se tak fotím ;(

      Vymazat
    2. No prostě jsi odhalena)))) Už se k Monče moc těším.

      Vymazat
    3. Jani, workshop ohrožen. Někde jsem čapla covid. Ach joooo.

      Vymazat
    4. Evi, to neee, chjo, ale naděje umírá poslední. Já vylezla z postele v pátek, dutiny.

      Vymazat
  7. Janičko, máš to malebné! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, máš krásně připraveno. Já mám letos zpoždění a nevím, zda všechno stihnu na 1. adventní neděli. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat