středa 2. listopadu 2022

 

Podzimníčci ve školce…

tvoření rodičů a dětí …

máme kolem školky výstavu …





















máme kreativní rodiče a to se cení …

mějte hezký den …






9 komentářů:

  1. To je radost se dívat. Hezoučké to je !
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani povedly se vám krásné ozdoby na okenní parapety. Směju se ježkovi a pak těm velkým kukadlům. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo si hraje, nezlobí. A je fajn, že si dokáží hrát i rodiče. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. U vnučky ve školce taky vždycky mají takové tvoření rodičů a dětí. Dcera to stíhala na poslední chvíli... ani jsem tam nestihla se dostat a zjistit co hezkého tam mají.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, roztomilost sama! Krásné výtvory.
    Včera jdu domů a šel tatínek s kloučkem asi ze školky, ten mu podával papíry s kresbami. Táta povídá: no, není to na výstavu na nástěnku, Kluk povídá, no, ale ty zvířátka se mi povedly, ne? táta zase něco hudral a já tedy povídám: jsi moc velký šikulka, moc se ti to povedlo. Fotřík zíral na babku a kluk byl potěšen.Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. To teda jooo))) takoví rodiče všude nejsou. Máte parádní podzimní výstavu. Přeji hodně sluníčka. papa Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to je krásná a velmi kreativní výstava. Ráda jsem se koukla. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, to je fakt nádhera! Na tohle tvoření rodiče+děti ve školce, na to moc ráda vzpomínám!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, podzimníčci jsou úžasní ! Taky jsem je tvořila s klienty v práci, teď je dělám s vnučkama. Moc se mi líbí medvídek s medem. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat