neděle 20. listopadu 2022



 Pohodová sobota …

v pátek padal sníh, mrzne …

ráno sluníčko vykouklo ..,

zima je tu …

 a jede se vánočně tvořit …

workshop u milé VINTAGELOVERCZ …  
















mějte hezkou neděli …







10 komentářů:

  1. parádní tvoření.... přírodní mám moc ráda. Přeji krásný zbytek víkendu z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, tak sis to na Mělníku užila! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, bylo to moc příjemné. Čekám na termíny 2023 😉

      Vymazat
  3. Jani, posílám pozdravy z lázní.....a k Monice jedu taky a už se moc těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak jsi? A kdy půjdeš? Těš se, fakt.

      Vymazat
    2. Jani, nemám teď u sebe diář , ale myslím, že to datum je 10.prosince.

      Vymazat
  4. Takový den jsem si taky párkrát užila a byla to prostě paráda!
    Jani, měj se krásně. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jeden věnec hezčí než druhý. Taky jsem včera tvořila truhlíky a věnec na dveře. Ještě mne čeká jeden truhlík a něco domů. Tu hvězdu z poslední fotky jsem si chtěla letos v Němcích nebo Rakousích koupit, jenže po dvou kovidových letech kdy se na adventní zájezdy nejezdilo bylo všechno hned vyprodané.... takže zase až za rok.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, moc hezké tvoření. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat