pátek 18. listopadu 2022



 

Do Ateliéru pro pohodu…

do Cafe velbloud na dobrotu …

opět po roce Dobříš …












zahrádka u Velbloudů …
v létě tam musí být krásně …








mějte prima dny …









7 komentářů:

  1. Návštěva Ateliéru by se mi líbila !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Letos jsem byla na Dobříši jen jednou a na tohle jsem úplně zapomněla!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ještě že máme malý byt! jinak bych jela nakupovat na Dobříš! Už jsem si delší dobu nic vánočního nepořídila. Dík za tip. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. No to je ale krásné místo!
    Jani, děkuji za reportáž a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, já bych šla k těm Velbloudům do kavárny, to se mi líbí. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, díky za nahlédnutí na krásné místo. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat