středa 7. prosince 2022




Adventní čas …

už nám dvakrát sněžilo …

mám ráda ticho , když napadne sníh …

jít do kina na film Vánoční příběh …

a k tomu začíná sněžit …

vyjdete z kina a všude bílo a ticho …

tak trochu romantika …















Mějte hezké dny …










11 komentářů:

  1. Moc hezky, příjemně a útulně je u vás!
    Jani, přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. U nás lehce nasněžilo v sobotu, ale brzy to bylo pryč.
    Příjemné nakouknutí k vám !
    Dny v pohodě !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně nazdobeno! Jaký je tvůj názor na ten film? Co jsem četla kritiky tak ho pěkně rozcupovaly, takže proto mne začal zajímat. Většinou všechno co kritika strhá je koukatelné a naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekali jsme víc, podruhé bych nešla. I tak byla místa, kdy si se pobavila, ale hodnoty nečekej. Mě se líbilo to všechno dohromady provázané s tou sněhovou nadílkou ve světle lamp při cestě domů.

      Vymazat
  4. http://es-ideas.blogspot.com/
    Jani, máš to doma krásné. To musel být hezký zážitek. Takhle nějak bych si představovala ideální romantický prosinec. U mě vše při starém. Jsem vzorný pacoš, takže poctivě ležím a mé naděje se upírají na sobotu. Drž mi palce, ať to vyjde. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, držím palce, dělej poctivě pacoše a musí to vyjít. Ještě je čas. U nás včera besídka, spokojenost na všech stranách.

      Vymazat
    2. A já o tu Lolinčinu poslední předškolní mikulášskou besídku přišla. Tak jsem se nasmála alespoň u videa. Vivat technice !!!!

      Vymazat
  5. Líbí se mi u tebe, Jani, máš to vkusně nazdobené. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, máš krásně nazdobený domek i zahradu. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani hezké, romantika... Film chci taky vidět, od vánočních filmů žádné velké hodnoty nečekám, ale mám je ráda. Užívej advent, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat