pondělí 19. prosince 2022


 Z Pohořelce dolů …

pohledy na zasněženou Prahu …

Nerudovkou ...

tady ještě nebylo tolik turistů …

čím níž , tím lidí přibývalo …

Karlův most, Kampa ...

Staroměstským náměstím jsme proklouzli směr nádraží …

koukli na strom a pryč od davů …






















mějte pohodové dny …










7 komentářů:

  1. Jani, to je paráda, plesám tady nad těmi snímky, šla bych to s tebou zas. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Známá místa, pocukrovaná mají ještě o chlup krásnější atmosféru...
    Děkuji, Jani a přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Prahu v zimě na živo znám hodně málo. Takže moc ráda jsem se na Tvoje fotky podívala.
    Klidné předvánoční dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky zimní Prahy, ráda jsem se podívala :) Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné pražské courání)))
    Přeji poklidný adventní finiš. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Naposledy jsem si večerní Prahu se vším všudy užila už před pěti lety než umřela maminka. To jsem za ní jezdila do LDN a bivakovala u ní doma a jezdila odpoledne do Prahy a courala až do tmy. Ale od její smrti nemám v Praze zázemí a tak se tam v zimě nevypravuju. Teď když jsem tam byla, ale na večerní cestu do města nedošlo, takže se zas nezadařilo. Navíc nebyl ani sníh. Tyhle bílé fotky Prahy jsou opravdu už v posledních letech rarita.

    OdpovědětVymazat