středa 14. prosince 2022




Tradiční vánoční trhy na Míráku…
u kostela svaté Ludmily …
v úterý bez sněhu …

hezky bylo, svářo bylo …
trdelník voněl…

❄️❄️❄️

dneska nás čeká akce pro všechny rodiče, prarodiče a děti…
muzicírování na zahradě…
Bude zasněžená romantika a zima … 
brrrr

















mějte hezké dny …









9 komentářů:

  1. Jani, nádhera! Mírák mám moc ráda, o adventu ještě o trochu víc.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné fotky. Vánočně vyzdobenou Prahu znám jen takto z fotek. Ať přemýšlím jak chci, tak jsem v Praze v době adventu nikdy nebyla.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, já tam mám nejraději celoročně tu skleněnou kostku, kde si mohu dát kávu a něco k ní, kde je teplo a výhledy. Místo setkávání ...Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Míráku jsou vánoční trhy každoročně pěkné, tam chodím ráda. Letošní trhy na Jiřáku jsou ale bída, pár stánků a většinou jen se svařákem. Přeji hezké a klidné dny 🎄

    OdpovědětVymazat
  5. Trhy na Míráku se mi vždycky líbily víc než ty na Staroměstském, protože jsou komornější a nebývá tam tolik lidí. Ale letos jsem je zatím nezvládla. Spíš stihnu přístí týden Staromák...

    OdpovědětVymazat
  6. Trhy krásné i za tmy))) měj se hezky a užívej adventních dnů. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jani, byla jsem tři dny u syna v Praze, Mírák nechyběl... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, krásné fotky. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné fotky z Míráku, díky. :) Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat