neděle 8. října 2023

 


Podzimní tvoření …

provázek a ruličky …

barva a štětec …









mějte hezký zbytek slunečné neděle …


Jana






8 komentářů:

  1. Jani, krásné tvoření. Líbí se mi všechno, ale ta provázková dýně je opravdu TOP. Hezký večer i u vás. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Za málo peněz, hodně krásy!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, mám moc ráda tvé tvoření! Jsi velkou inspirací!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné. Nejvíc se mi líbí ti ptáčci

    OdpovědětVymazat
  5. Nápadité tvoření ! Líbí se mi dýně i ptáčci!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi velmi šikovná a nápaditá.Tvoje tvoření se mi moc líbí
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, moc krásně tvoříš. Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat