pondělí 2. října 2023

 


Krásné a slunečné září …

poprvé u Baltu v polském Grzybowu …

byl nádherný a teplý víkend …

první týden v práci úspěšně zakončen …

slziček poměrně málo …

že budu v září plavat v moři u severních sousedů …

tomu bych nevěřila …

nejsem otužilec …

moře mě nadchlo bylo klidné, hladina jako zrcadlo…

dlouhé pláže , možnost jít a jít …

rána a večer byly téměř bez lidí …

sluníčko hřálo, vítr lehce pofukoval …


příště Kolobrzeg …














mějte fajn nástup do pracovního týdne …


Jana





9 komentářů:

  1. Jani, to je nádhera)))) musím ho někdy taky zkusit. Těším se na další čtení.
    A co Dresden ?Vyšel vám výlet ?
    Jinak taky zdravím z dáli)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Dresden vyšel, ovšem nějak jsme se zamotali a trychtýře minuli😃Ty si zase vyjela za hranice všedních dní, jsem zvědavá 😉

      Vymazat
  2. Nádherné fotografie.A těch racků.Já byla u Baltu v Německu.Mladí jezdí do Polska a moc se jim tam líbí.Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Noc co říct - prostě krása! Moc ti to přeji a posílám pozdravy, Jani. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně se na fotky dívá. No jestli bych se tam smočila, to nevím. Jsem zmrzlík. Ale projít se písečnou pláží by se mi tedy líbilo.
    Měj se hezky a užívej stále krásného počasí !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts
    Díky oteplování, bude brzo u Baltu nával:-))
    Nesliším poprvé, že to tam někdo vychvaluje chvaluje.
    Hezké a lákavé ( až na tu medůz) záběry!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím omluvte tu hrubku🧐. …. slyším … ale asi zrak neslouží😰

      Vymazat
  6. Jani, to vám vyšlo pěkné počasí, u Baltu jsem byla v Polsku dvakrát a líbilo se mi tam moc.
    Pěkné foto. Jiřina z N:

    OdpovědětVymazat