sobota 21. října 2023

Výzva: Podzim 2023- barevné proměny

 

Podzimní výzva …

barvy kolem nás …

krásná slunečná a teplá sobota …

prádlo z venku hezky suché…

odpolední procházka v lese …

den jako malovaný …




















Mějte hezký večer …

Jana



8 komentářů:

  1. Jano, našla jsem u tebe krásné podzimní fotky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, Jani!
    Měj hezkou neděli! Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě malebný podzim ! Moc hezké fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani moc hezký podzim u Tebe. Já ho mám nejradši ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky. Tento víkend bylo ideální počasi na procházky focení - a já si pořídila nějakou virózu, takže jsem ho strávila doma :(

    OdpovědětVymazat
  6. To je Jani nádhera. My byli včera na Kokoříně a dneska na zámku Kačina.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu krásný podzimní den!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat