pátek 26. března 2021



minule jsem psala, že chodím pěšky...
než jsem došla do Vojanových sadů...
zastávka byla u Sovových mlýnů...
a to z důvodu...
že jedna malá holčička volala...
tati koukej, tati pojď...
šla jsem a koukala...
nejsem tati..
jsem zvědavá...















pro někoho hezké, pro někoho ne...
rozhodně zajímavé...
holčička nadšená...


mějte se hezky...
dneska bylo hezky...




 

11 komentářů:

  1. Jani, krásná procházka. Měj klidný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. No páni, lidí tam nechodí, tak Sovovy mlýny obsadili krysáci... Čeho se ještě dočkáme :o)
    Jani, měj hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, že bych s tímto zvířátkem chtěla zrovna kamarádit, ale tady to beru s úsměvem a nadhledem.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Nic pro lidi s fóbií z krys, nicméně mě se tedy zamlouvají velice, obzvlášť jejich xichtíky!

    OdpovědětVymazat
  5. Kampa je vždycky zajímavá.
    Mně se to líbí moc a Loli by to určitě taky ocenila )))

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se krysáci líbí - ale živé bych doma tedy nemusela ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou pořádní krysáci.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, ty krysy jsou prostě boží. 👍👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. No tedy, já ti nevím.
    Ale na můj vkus bych nebrala zřetel, spíše mi bodlo u srdíčka, v Praze jsem byla naposledy v prosinci a moc mi chybí.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, to bych tedy koukala taky. Krysy ráda nemám, ale dnes je vidět všelijaká výzdoba...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Janičko, krásné, ale nechtěla bych je potkat na živo. Určitě zpestření prostoru a zážitek pro kolemjdoucí.
    Měj pěknou neděli. Iva

    OdpovědětVymazat