neděle 14. března 2021



do školky....
vlk, téma pohádky...
i trhání papíru je potřeba trénovat...
pro děti mám i foto postup a šablonu....
i Karkulka  byla....

příprava velikonoční....
musím být v předstihu...
ke konečnému výsledku je potřeba mít vzrostlou řeřichu...
zalévám, čekám...
ještě chvilku...













 mějte hezké dny...






10 komentářů:

  1. Vždy připravena)))
    Já dneska s Loli taky zasadila řeřichu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naši jiný okres, tak posílám, odezva přichází😉

      Vymazat
  2. Moc hezký vlk a vzorná příprava!
    Jani, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Trhaná koláž je parádní a zajíček, vytvořený z plechovky, je báječný nápad na velikonoční dekoraci. 👍👍
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké! Zvlášť ten vlk :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Vlk se mi moc líbí. To by si mohla vyzkoušet vnučka.

    OdpovědětVymazat
  6. To bych nevěřila,co se dá vytvořit z trhaného papíru.Co jen jsem se navymýšlela tvoření pro vnoučata.Tohle by bavilo i mě.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat