středa 25. února 2015

V úterý....


svítilo sluníčko když jsem vyrazila do práce...

krásně bylo...



a jelikož mi ujel autobus k nám na kopec...
jela jsem tramvají o dvě zastávky dál a šla lesem...
správný název je lesopark Cibulka...
věřily byste jaká krásná procházka ...
máme prázdniny, teda školáci mají...
školka ne, ale jelikož někdo má staršího sourozence...
počty dětí klesly...


sv.Jan Nepomucký a usedlost Cibulka, značně zdevastovaná...škoda







a jak se dařilo dopoledne...
i odpoledne se děti rozešly nezvykle brzo...
vyrazila jsem i na cestu zpět lesem...



Čínský pavilónek, též značně poničený, přespávali v něm bezdomovci...teď je ohraničený plotem






 ještě přejít silnici...

počkat na tramvaj...
 a hurá domů...






večer háček do ruky...
nevím jestli se rozhodnu pro polštář nebo deku...
uvidím...





hezký večer mějte...




14 komentářů:

  1. Krásné fotky a krásné háčkování.Moc zdravím Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji, háček k televizi tak nějak patří a zatím kosočtverce přibývají :o)

      Vymazat
  2. Nádherná procházka..... já včera tak cítila jaro. Byli jsme na výletě a vzduch tak přesvědčivě voněl.....krása!!!
    Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi v lese líbilo, ticho, klid a sluníčko :o)

      Vymazat
  3. Jani, zajímavá procházka a krásné foto. Jsem zvědavá , co vyrobíš z háčkovaných kosočtverečků . Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, záleží na kolik vyjde vlna, pokud málo, bude polštář, ale raději bych deku :o)

      Vymazat
  4. Jani měla jsi krásnou procházku :o)
    a už se těším na finální výtvor z kosočtverců..
    měj se hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, jak jsem psala chtěla bych deku, no dečku asi budu dokupovat vlnu, zatím to jsou zásoby domácí :o))

      Vymazat
  5. Juuu Jani ten lesík mate prekrásny a fotky skutočne profesionálne. Háčkovanie je super, deka by bola fantasticka, farby jednotka :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Baby vy ste tu také šikovné všetky...Jani máš to krásne si šikovná

    OdpovědětVymazat
  7. Taková neplánovaná procházka musela být nakonec příjemná. Jsem moc zvědavá, co nakonec uháčkuješ, dílky vypadají moc dobře, ale nezávidím to konečné sešívání :( Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, kosočtverce vypadají parádně a jestli dáš deku máš můj obdiv :-))

    OdpovědětVymazat