pondělí 9. února 2015

Využití odpadového materiálu....

a neb recy....

myslela jsem, že už budu " Jura" ale tělo hlásí únavu...
a tak dělám věci u kterých sedím ...
jo i háček mám v ruce, uháčkovala jsem stromky, našiju na látku, bude polštář...

a domky budou malovat "Myši" mám je v hlavě...
jen vezmou tempery a okna atd. dolepí...
to by šlo..ne...
budeme mít ulici i stromy budou...
i auta už byla, semafor...
ruličky do ručky a tvoření zdar...




mějte prima týden...
a hlavně buďte zdravé...


9 komentářů:

  1. Krásné domečky, Jani! Super nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, měla jsem uklidit prázdnou ruličku a takhle to dopadlo :o)

      Vymazat
  2. Jani to je skvělé--úžasný to nápad :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dobrý nápad a věneček také pěkný Přeji hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, ty si vyhraješ ... městečko bude supr.-))

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, domečky jsou opravdu perfektní! Úplně vidím,až to s myškama rozjedeš :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Téda to je nádhera.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, tie domceky su perfektne :-) Uz viem, co budeme robit buduci vikend... :-)

    OdpovědětVymazat