pondělí 26. června 2023

  



Venku krásně..,

 barevně …

Už se to blíží…

Někdo se těší …

Máme i ty co si zoufají …

Já jsem první skupina …

Co vy…














Berounka v Řevnicích …
Cestou do Berouna …








Mějte se a smějte se …

☀️


7 komentářů:

  1. V Berouně jsem byla nedávno na srazu třídy.
    Jinak se mám fajn, ale smát se budu až v pátek odpo)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, mě se tedy prázdniny týkají jen v tom, že přijedou vnoučata. A ty si prázdniny zasloužíš, tak si je pěkně užij. Už je to za pár. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už léto nemám ohraničené prázdninami :-). No, ale i tak mám tento čas ráda.
    Tak ať máš jen samé hezké letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani přeju Ti hezké léto a prázdniny, užij si je. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Svazenku mám v počtu několika kusů na záhonu ve směsi letních krásek. Pamatuju se, že když jsme jí poprvé viděli kvést cestou sem na poli všichni jsme v autě zařvali Levandule! A musel manžel zastavit aby jsme mohli vysondovat co to je za krásku. Sice nás trochu zklamalo že to není levandule, ale i tak se nám líbila.... je to úleva ta jiná barva než žlutá v polích....

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, přeji ti moc krásné prázdniny, ať jsou dlouhé a pohodové.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné prázdniny. Mne se netýkají - dítě odrostlé, vnoučata zatím žádná... Ale pár dnů volna mne po pátku taky čeká...

    OdpovědětVymazat