sobota 20. května 2023

 


Poslední odkvetlé tulipány ze zahrady …

pravidelná cesta lesoparkem …

nekončící práce na usedlosti Cibulka…

pracuje se každý den …

pozvánka na rodinný festival 

Open Cibulka …

příští sobotu …
























mějte hezký večer a prima jarní dny …







9 komentářů:

  1. Jani, moc pěkná a čerstvá aktualita, díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, i u nás už odkvetly tulipány, ale jinde na zahrádkách je ještě vidím. Díky za příspěvek. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, mám moc ráda tvé reportáže z Cibulky. Tady to zjevně nebyly jen plané řeči!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, je smutné, že se budova nechá téměř rozpadnout, aby se pak pracně dávala znovu dohromady. Ale pak to bude krásné místo k procházkám i odpočinku...měj krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá akce pro dobrou věc. Na opravenou Cibulku jsem moc zvědavá.
    Hezkou neděli Jani. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Bude to opravdu pěkné místo až se předvede ve svém novém kabátě.
    Tulipán mi letos vykvetl jenom jeden. Listů bylo habaděj :-(.
    Měj pohodovou neděli a klidné dny nastávajícího týdne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, ráda jsem si prohlédla Tvé fotografie z Cibulky i tulipány. Já mám na tahradě samé červené a pokaždé mám pocit, že strašně rychle odkvetly. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jani jsem tu ještě jednou - s přáním všeho nejlepšího k dnešnímu svátku ! Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, moc děkuji. J

    OdpovědětVymazat