čtvrtek 6. dubna 2023

 

Velikonočně…

ve školce …

věnec na dveře a sedmikráska v kleci …

výzdoba pro velikonoční dílny .,,

doma …

skořápka z papírových kapesníků, balónku 

a vody z rozprašovače…

nechat řádně proschnout, 

je potřeba dost vrstev …

pro vnoučata…

zajíci z krabice …

první byla zkušební…

zasadila jsem do ní macešku..,


kraslice je práce jedné malé myšky…
vystřihla jsem z kartonu kraslici . ..
podlepila izolepou …
krása je na světě…
protože ze zahrady nosíme sedmikrásky každý den …


















přeji vám hezké volné dny podle vašich představ …..






13 komentářů:

  1. Moc krásné to máš. Hezké a veselé Velikonoce přeji

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nádherný přísoěvek! Kochám se, kraslice se sedmikráskami, to je fakt pecka!
    Měj příjemný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky se na Tvoje fotky dívá !
    Pohodové Velikonoce Tobě a Tvým blízkým.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, to je úžasných nápadů: já jsem dělávala sedmikrásky na čokoládový dort, ale tohle!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,to jsou nádherné věci,moc se mi všechno líbí.Návod na skořápku z papírových kapesníků jsem viděla na internetu a docela nad ní přemýšlela,zda neudělat.Škoda,že už k nám nechodí vnučky,ty byly šikovné a rády tvořily.
    Přeji Ti krásné Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, moc hezké. Moc se mi líbí ta váza s dírou a nadílkoví ušáci jsou úžasní.
    Hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, nádherné tvoření, zajímavé nápady. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, přeji veselé Velikonoce. U Tebe vždy pěkné tvoření a zajímavé nápady. Marie

    OdpovědětVymazat
  9. Jani přeju Ti hezké prožití Velikonoc. Ty Tvoje se mi moc líbí, některé věci jsem v minulosti taky dělala. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko, máš doma krásně nazdobeno. Přeji ti pohodový velikonoční čas. Ivana

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, krásné fotky s velikonočními dekoracemi. 👍👍
    Hezký zbytek Velikonoc a do jarních dnů hlavně zdraví a pohodu.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné dekorace. Doufám, že jste se měli o Velikonocích fajn-doma i ve školce)))) Přeji hezké jarní dny. Eva

    OdpovědětVymazat