pondělí 3. dubna 2023

 


Japonská zahrada se nám líbila moc …

pojďte se podívat …

v botanické zahradě v Tróji je toho ještě tolik 

k vidění …





















cestou dolů a do Stromovky …

tam byla tahle žlutá nádhera …








mějte hezké dny …








11 komentářů:

  1. Hezké ráno,akorát jsem otevřela notebook.Japonská zahrada je nádherná,vždy jsem je obdivovala.Narcisky mám moc ráda a tady se jich opravdu urodilo.Já se s něma potěším po Velikonocích,kdy se chystáme na výstaviště do Lysé nad Labem.
    Jani,hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, díky za reportáž, je to nádhera a ty výhledy...
    Měj hezké modré pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné místo! Nevím jestli mi něco uteklo, to je součást Botanické v Tróji? Já tam ještě zatím vůbec nebyla, takže nevím jak to tam vypadá a co všechno k ní patří. Znám tu Na Slupi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Trója, toto je pokračování z minulého příspěvku

      Vymazat
  4. Krásná reportáž. Taky by se mi líbilo chodito japonskou zahradou na živo.
    Hezhký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná zahrada a krásně už to tam kvete. Krásně jsi zahradu nafotila. Děkuji za úžasnou podívanou a přeji Ti příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krásné fotky. 👍👍👍
    Chodím do Botanické zahrady moc ráda, japonskou zahradu jsem snad ještě nikdy nevynechala. U severního vchodu kvetou s této době sakury.
    Pole narcisů je nádherné.
    Měj hezké jarní dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásná japonská zahrada - uklidňující, nádherná zákoutí ! Ráda jsem se u Tebe pokochala, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, krásné záběry jsi nafotila. Chodíme tam moc rádi, ale jak jsem psala minule, dlouho jsem tam nebyla. Naposled na podzim na dýních.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, moc krásné fotky se ti povedly. Již jsem psala, že v zahradě jsem nebyla už spoustu let, kdysi jsme tam chodili s našimi dětmi velmi často, ale přiznám se, že si japonskou zahradu nepamatuju. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko to je nádhera. Děkuji za tip, určitě se zajdu podívat. Ivana

    OdpovědětVymazat