sobota 1. dubna 2023

 

Botanická zahrada …

naše první návštěva ..,

rádi se tam vrátíme až bude v květu …

tropický skleník Fata Morgana …

vodní prvky, jezírka, vodopády …

motýli, orchideje, rostliny krásně barevné..,

nádherné i 





















šli jsme přes vinici sv. Kláry vzhůru…

stejně i zpět s prohlídkou japonské zahrady…

a místo na bus…

přes lávku do Stromovky…

ale to zase příště …


přeji hezký víkend …

u nás včera pršelo i bouřilo a také občas svítilo ☀️

cestou domů z práce takováhle nádhera..









9 komentářů:

  1. Jani,to je nádhera.Měla bych se vypravit aspoň do Liberce do botanické.U nás toho moc nekvete,abych se potěšila tam.Motýlky ty bych asi fotit nezvládla.
    U nás celé dny prší a občas také navečer se obloha protrhá,ale jenom na chvilku
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Tak sem už se chystáme hodně dlouho))) nějak mi chybí čas. Škoda, že hlásí na víkend špatné počasí. Měli jsme týdenní inspekci, tak by se návštěva ohromně hodila)))Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já už nebyla v žádné botanické zahradě ani nepamatuji. Krásné fotky!
    Pěkný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie. Motýli jsou úžasní. krásně jsi vše nafotila. Přeji Ti krásné jarní dny Jani.

    OdpovědětVymazat
  5. V Botanické v Tróji jsem ještě nebyla, asi bych to měla napravit.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, děkuji, že si nás vzala sebou!
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, i já děkuji. Už jsem tam dlouho nebyla. Měj pohodový zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkně jsi to zachytila a ráda jsem se tam na chvíli s tebou vrátila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, já tam byla jen jednou kdysi... Děkuju za hezkou podívanou, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat