úterý 29. března 2016



Moc ráda bych všem poděkovala za přání k uzdravení...


lepší se můj zdravotní stav...
lepší se stav i mého muže...

Velikonoce

poprvé...
byly u nás ve znamení chorob...
poprvé ...
jsem volala 155
poprvé...
jsem zažila jak vypadá když se astmatik dusí...
poprvé...
jsem zažila, že z nemocnice člověka pošlou domů...
s tím...
zánět je na ústupu...
člověče starej se ...
lékařům z rychlé děkuji, lékaři z nemocnice mě překvapili...

dnes jsem muže odvezla k jeho lékařce...
konec dobrý, všechno dobré...
má léky...
takže suma sumárum...
antibiotikujeme unisono...
:o)



takhle dopadlo mé červenání...
ovšem líbily se mi i tak...



mějte se hlavně zdravě...


my zůstáváme doma...
práce pro nás ještě není...


ale Vám přeji krásné sluníčkově jarní dny...







Žádné komentáře:

Okomentovat