neděle 8. března 2015

Dobré ráno....


máme krásné a slunečné....




doma to kvete a pučí...
prostě se sluníčkem je nám báječně...









srdíčkový dárek....děkuji




mějte krásnou neděli...


12 komentářů:

  1. To je krásne srdiečko, kytička tiež, krásny deň... Jani díky za info o domčekoch inak, ozvem sa určite, ked sa premiestnime za mesiac, papa

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, také si užíváme slunečné ráno, moc se mi u tebe líbí ty narašené větvičky, já jsem letos ještě žádné nenařezala, budu se muset polepšit. Užij si neděli, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já větvičkuji docela dost, mám je místo kytiček řezaných.

      Vymazat
  3. I v Irsku je dnes slunečno, jedu na vesnici, jsem pozvaná na husu. Tobě krásný den a díky za komentáře u mne, vždy mi udělají radost! Srdce je krásné! Mávám za vodu Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že sis moc pochutnala :o) a měla hezkou neděli na vsi :o)

      Vymazat
  4. JJ jaro už je skoro tady...Taky se těším...

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, moc krásně to u vás doma všechno kvete a raší!
    Hezkou skorojarní neděli!

    OdpovědětVymazat
  6. Janka, tie vetvicky su super a kvietky su tiez krasne :-) srdiecko sa mi tiez velmi paci, je perfektne :-)

    OdpovědětVymazat