úterý 17. března 2015

Dřevo kam se podíváš....


máme dřevo všude...
už urovnané, připravené k sušení...
a není to jen tak...























a teď něco ze dřeva....
práce mého muže...

















já jen něco málo...
tulipány v květináčích...
taky mám dodělané věnce do školky, ty jindy...
a přibylo i pár kosočtverců na deku, ale mé zásoby byly malé a musím jít dokoupit vlnu...
takže bude sice černošedobílá...
jen v různých odstínech...
no, snad to půjde...



mějte se krásně...
snad sluníčko bude přívětivé a vítr pár dnů nezafučí...
u nás fouká hrozně moc...
ještě jednou mějte se :o))




20 komentářů:

  1. Jani, to je nádhera - umět dát těm polínkům duši ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to ten můj umí a já jsem zato moc a moc ráda :o))

      Vymazat
  2. Chtělo by se mi napsat, že zimou nezemřete, ale na topení to asi nebude - už víme, jakou krásu umí tvůj muž nalézt v polínku...
    Hezký den Jani, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, jsem zvědavá co z toho bude vodné na teplo rodinného krbu :o)

      Vymazat
  3. Jani, máš moc šikovného manžela. Jste správná dvojka. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani u nás zásoby dřeva po zimě nějak zmizely a nastává čas je doplnit. :-) Ale u nás nějak zmizí v krbovkách :-)
    U nás dneska poprvé nefoukalo a dalo se jít ven. Bohužel se prý má o víkendu počasí zkazit. A to jsem si naplánovala jak si v neděli vyjarním truhlíky.
    Měj se moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vyjarnila jeden dnes, mám v něm macešky :o)

      Vymazat
  5. No parada, nas to este len caka...to srdiecko v dreve je prekrasne a domceky tiez :-) Kvietky krasne pucia, maj sa krasne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, větvičky už odkvetly, nevadí ustřihla jsem další a počkám si :o))

      Vymazat
  6. Tedy to je ale zásoba :o)
    Tvořeníčko je opět úžasné....
    Měj se Jani krásně..
    Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, nádherné tvoření, miluji dřevo.
    Moc děkuji za milé přání a návštěvu u mě.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřevo mám moc ráda, myslím,že je to u nás znát :o)

      Vymazat