sobota 25. ledna 2014

Poprvé


Poprvé..........

Máme bílou a mrazivou sobotu, sníh...no u nás trochu sněhu.
A já se konečně sebrala odvahu vytvořit svůj vlastní blog, zatím je vše pro mě velká neznámá.
Vkládání příspěvků, fotek, vůbec nevím jak dopadne.Uvidím jak se s tím poperu.
Mám ráda ruční práce,je to můj relax, zrovna tak jako nahlížení k Vám .
A jak jsem tušila chybka se vloudila a má zima, kterou jsem měla jako první příspěvek je někde je než bych chtěla, tak druhý pokus...............něco ze zimy loňské


 

5 komentářů:

  1. Jani, vítej ve virtuálním světě, přeji hodně úspěchů a těším se na ukázky Tvého tvoření, jehle, háčku a jehlicím zdar,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, vítej mezi námi v našem virtuálním světě, určitě zde najdeš spoustu spřízněných dušiček. Přeji Ti spoustu úspěchů a moc se těším na Tvé tvoření.
    Měj se krásně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,Marcelko,děkuji za přivítání.Budu to zkoušet a pokoušet, snad se zadaří, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. No pááni.... sněhové království .... tam by se mi líbilo:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, vidím, že jsme začali 'blogovat' ve stejnou dobu. Přeji Ti hodně čtenářů a hezkých komentářů. Jana

    OdpovědětVymazat