neděle 26. ledna 2014

Mám ráda keramiku od" NEJDE " a .........

                      Máme sluníčkovou neděli, venku hezky mrzne, ráno u nás -13 stupňů.
                Mám ráda spoustu hezkých věcí mezi ně petří keramika od Lenky Hložkové. 
                A co mě ještě hodně nadchlo byly  ANDĚLKY  od Monči (díky za inspiraci),
                         samozřejmě zkusit jsem je musela a radost nejen sobě udělala.
                           Manžel díky tomu vzal do ruky dřevo a moc mě překvapil.

a Andělky jak šly za sebou, první já a dál manžel..............
A ještě jedna radost,zkoušela jsem šít zajíce i zaječici,zatím nemám foto,ale ukážu Vám naší Madlu.
                                           Mějte se hezky a užijte si den podle svých představ     
                                                                         Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat