úterý 18. října 2022






Podruhé z cesty...

odpolední hodiny patřily pobřeží...
tady  bych mohla chodit hodiny...

podvečerní výlet ,,tuktukem,, do města Albufeira měl své kouzlo...
vítr ve vlasec,  řev motoru v kopci :)
a znatelné ochlazení při zpáteční cestě...

místní školky jsou vybavené velmi skromně...
učitelé velmi kreativní, nápadití...
překvapilo mě, že kuchyňku na hraní měly děti z doby mého dětství...
a jsem ráda, že u nás se do tříd přezouváme...

ještě jeden výlet byl, ale ten příště...

 






















mějte klidné dny...






 

8 komentářů:

  1. Nádhera, Jani! Nemám slov, kochám se!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jak bych hned do toho moře skočila! Voda a koupání mi chybí. Bazén pod střechou už není ono. To chce prostě volný prostor, čerstvý vzduch a slunce....

    OdpovědětVymazat
  3. Portugalsko je pro mne celkem země neznámá a pochybuji,že se tam někdy ocitnu.
    Takže moc ráda jsem se na fotky podívala. Jsou moc hezké !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, překrásné - fotky a i zážitky, jak čtu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda jsem se kochala.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, máš určitě spoustu záźitků... Fotografie se mi moc líbí, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, nádhera, fotky ke kochání přímo výstavní. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  8. Albufeira je nádherná....mám na ni i na celé Portugalsko jen ty nejhezčí vzpomínky. Doufám, že se tam zase jednou vrátím nebo alespoň na nějaký portugalský ostrov))) Díky za nádherné fotky a za připomenutí krásné dovolené.

    OdpovědětVymazat