sobota 1. září 2018

Jak bylo...


o prázdninách...
hezky, teplo, sucho...
dnes konečně prší i u nás...
dáváme dohromady trávník...
byly úpravy na zahradě...
práce, práce...
radost z práce, však kdekdo zná...
na začátku prázdnin, předtím než jsem šla do práce jsem stihla svůj "kutloch"...
stroj nemusím pokaždé uklízet, žehlící prkno rovněž...
dokonce můžu nechat ležet vše rozpracované...
a nikomu nepřekáží nic...
stihla jsem snídat venku...
číst venku...
 šít, plést...
zástěra ušitá z lněného přehozu po babičce...
pamatuju, když ho dávala na gauč...
náhodou jsem ho objevila při likvidaci nepotřebného...
stal se potřebným...
šít z něj napadlo mého muže...
dnes jsem ušila Eli šátek...
šup šup práce...










zástěra, šátek a sukňogatě, jak pohodlné...






takhle Eli odhazuje svůj širák...


mějte hezký večer a prima neděli...




Žádné komentáře:

Okomentovat