čtvrtek 29. ledna 2015

Týden....


máme čtvrtek večer a to už je pomalu pracovní týden pryč...
zatím nevím co s nadcházejícím víkendem...
uvidíme...

knihu máme na komodě...
když muž prozřel a prohlédl...
bylo řečí jak jsem znevážila knihu...
nemohla jsem si pomoc a zkusila...
co víc, skládání mě bavilo...



visačky...
tyhle jsou pro mého muže...
já mám ve štítu srdíčko, tím se lišíme...


hezký večer, klidný pátek a krásný víkend
přeji vám...


10 komentářů:

  1. Jani, krásne visačky, prajem krásny biely víkend, u nás je fujavica...

    OdpovědětVymazat
  2. Janka, ta knizka vyzera super :-) Pekna dekoracia...a velmi pekny je aj ten anjelik za nou :-) visacky nemaju chybu :-) Krasny vikend aj Tebe...

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, můj přítel by taky šílel nad znevážením knížky :-))) A visačky jsou nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, visačky jsou super a ta poskládaná kniha, velmi elegantní dekorace.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, moc hezky jsi knížku poskládala a visačky parádní, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Visačky jsou dobré a ta kniha také asi to také zkusím Zdravím♥

    OdpovědětVymazat
  7. Janka dlhšie som tu nebola tak začnem poporiadku...Kniha celkom zaujimavve, mam taku postaršiu skúsim :-)
    Kvety sušene asi pivonky však?...su nádherne, ako si len docielila taku nevyblednutu farbu hmmmm.... a tie anjeliky z dreva od manžela tie sú naj-naj-najsupernejšie, museli ich vyrabať zlate ručičky, absolútny skvost samozrejme aj svietnik atď... :-)) Pozdravujem a prajem krásne dni.

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé tvoření :-) krásný únor přeji. Eva

    OdpovědětVymazat